۱۳۸۸ مرداد ۲۲, پنجشنبه

ایران در فینال

سهیل واحدی از جمهوری اسلامی ایران با پیروزی های پیاپی و بدون شکست به فینال مسابقات جهانی اسنوکر مردان کمتر از ۲۱ سال در جزیره کیش راه یافت.
این مسابقات که زیر نظر فدراسیون بیلیارد ایران که به تازگی نام خود را به کیو اسپرت تغییر داده است برگزار می شود با حضور ۴۸ بازیکن از کشورهای مختلف که ۱۲ نفر از آنان ایرانی بوده اند آغاز گردید.
بازیها در مرحله نخست بصورت دوره ای و در هشت گروه انجام شد و علیرغم اعلام اولیه که قرار بود از هر گروه ۲ بازیکنی که بیشترین امتیاز را بدست آورند به دور بعدی راه یابند ۴ بازیکن از هر گروه به دور بعدی راه یافتند و مسابقات در این مرحله و تا پایان بصورت تک حذفی خواهد بود.
از ۱۱ بازیکن ایرانی که به مرحله دوم رسیده بودند امیر سرخوش تا ۸ نفر بالا آمد و در مقابله با بازیکی چین با نتیجه ۰ بر ۶ شکست سختی خورد و از دور مسابقات حذف گردید اما سهیل واحدی ۵ بر ۳ قطر را برد و سپس ۵ بر ۱ سپهر لب آبی را شکست داد و در برابر بازیکن چین ۶ بر ۱ پیروز شد.
سهیل واحدی موفق شد در مرحله نیمه نهائی یان لی از چین را با نتیجه ۷ بر ۳ شکست داده و به فینال راه یافت تا در برابر بازیکن تایلند ظاهر شود.
راه یابی بازیکن ایران به فینال مسابقات جهانی اسنوکر غیر حرفه ای های کمتر از ۲۱ ساله برای اولین انجام شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

Locations of visitors to this page
Free video chat by Ustream