۱۳۸۹ مهر ۲۱, چهارشنبه

تمرین بیلیارد فانتزی 17

هر چند اعتقاد ادیبان بر این است که انجام تمرینات باید بر اساس برنامه ریزی علمی و با زمان بندی مناسب آموزشی و با بهره گیری از اساتید و اهل فن صورت گرفته تا از بسیاری موارد غیر ضروری و اتلاف وقت ارزشمند بازیکنان جلوگیری شود اما بقول معروف " کاچی بهتر از هیچی " .








این تمرین در سایت snooker games آمده است با این توضیح که :

Former World Professional Billiards Champion Rex Williams recommended this form of the routine in his "Snooker - How to Become a Champion" (pub. 1975.)


Though far harder than those shown above it is well worth your time and study.


The reds must be taken in sequence as potting one makes the next available, so position on the black must be thought about and played for carefully.


Practicing this difficult routine will be of enormous benefit to your break building in this very important area of the table.


رکس ویلیامز از قهرمانان سابق دنیای بیلیارد بازان حرفه یی این تمرین را در کتاب خویش به عنوان " چگونه قهرمان شوید " منتشر شده در سال 1975 میلادی آورده است .


طریقه انجام : ابتدا یک قرمز را به حفره بیاندازید و سپس توپ مشکی را ، بگونه یی که پس از انداختن توپ مشکی به دورن حفره موقعیت مناسبی را برای انداختن توپ قرمز بعدی به حفره مقابل به دست آورید.

انجام دادن این تمرین فوائد بسیاری را برای بازیکن و در جهت بالا بردن امتیازات مکسوبه از ضربه برتر در پی خواهد داشت


برای آشنایی بیشتر تمرینات پیشنهادی دیگران را در بخش تمرینات فانتزی در سایت آکادمی جهانی بیلیارد ادیبان پیگیری نمایید .


ورزشکار باشید ... ورزش یار باشید ... ادیب باشید

هیچ نظری موجود نیست:

Locations of visitors to this page
Free video chat by Ustream